دوره آموزشی توجیهی بیسبال ۵ در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهرگفت این دوره آموزشی توجیهی در مجموعه آموزشی ورزشی آزادگان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر باحضور ۲۵نفر از معلمین تربیت بدنی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۸۳۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی توجیهی بیسبال ۵  در بوشهر برگزار شد

به گزارش پانا ، منوچهر هوشیار اظهار کرد : این دوره توجیهی برای معلمین تربیت بدنی بوشهر توسط آندره دئوریا مدرس بین المللی و عضو کمیته بین المللی فدراسیون جهانی بیسبال برگزار شد .
هوشیار افزود : دوره با حضور ۲۵نفر از معلمین تربیت بدنی به شکل عملی و تئوری و نمایش فیلم برگزار شد. که مورد توجه و استقبال معلمین تربیت بدنی قرارگرفت.
او گفت : در نشستی که رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر با هیات بیسبال استان با حضور آندره دئوریا بر توسعه بیسبال ۵ درمدارس تاکید گردید. همچنین به تعامل خوب هیات ورزش دانش آموزی استان با هیات بیسبال بر انجام اقدامات توسعه ای و آموزشی پس از هماهنگی با فدراسیون ورزش دانش آموزی تاکید نمود .

هوشیار گفت : بخشی از این کارگاه آموزشی ارتباط تلفنی تصویری با یزدی مسئول روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور نیز برقرار گردید که در گفتگوی با مدرس بین المللی و هیات ورزش دانش آموزی استان با یزدی نسبت به اقدامات فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و بویژه مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی وسلامت و حسین بابویی رئیس فدراسیون در خصوص ورود این ورزش درمدارس کشور تاکید شد.
دراین دوره آموزشی معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس تربیت بدنی شهرستان بوشهر به نمایندگی از شهرستان ها ی استان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار