قدس نماد فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ است<br>

کرج (پانا)- آخرین‌جمعه ماه مبارک رمضان که به روز قدس معروف است روزی است که مسلمین جهان با حضور گرم و پرشور خود در راهپیمایی برای حمایت از مردم فلسطین جلوه جهان اسلام را زیباتر از همیشه میکنند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
قدس نماد فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ است<br>

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) در نخستین فرصت روزی را برای به نمایش گذاشتن حساسیت جهانی نسبت به سرنوشت قدس ونجات از چنگال صهیونیست های جنایتکار به عنوان《روز قدس》تعیین و پیامی به همین‌مناسبت صادر کردند پیامی که در واکنش به حمله نیروهای اسرائیلی به مسجد الاقصی و همچنین بمباران جنوب لبنان است.
این پیام در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ خورشیدی در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان خطاب به مسلمانان جهان صادر شد که امام در این پیام فرمودند:روز قدس روزی است که همبستگی و همدلی بین المللی مسلمانان جهان را به رخ می کشد و می تواند تعیین کننده سرنوشت‌مردم فلسطین باشد . روز قدس، نمادی برای فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ است.
همه مبارزان راه آزادی و دموکراسی در راهپیمایی روز قدس شرکت میکنند که بر اساس آخرین آمار راهپیمایی در ۸۰ کشور در قاره های مختلف برگزار میشود.
این راهپیمایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانانش است .
حال با پیشرفت سواد رسانه و ارتباطات در فضای مجازی قدس را از طریق فضاهای دیگر هم می شود گرامی داشت و از فلسطین حمایت کرد.
جوانان بسیجی بار دیگر پای کار آمدند و از طریق رسانه های مختلف به تبلیغ روز قدس می پردازند .
مسئولان بخش تبلیغات استان البرز هم این روز را به صورت آنلاین در فضای مجازی تکریم خواهند کرد .
جوانان البرزی با تلاش و کوشش و ایجاد گروه های بسیجی با برنامه های مختلف روز قدس را به ترنت اول توییتر های مختلف جهان می رسانند.
کار هایی که قدس را نمایان میکند و جلوه واقعیت هارا نشان می دهد با عقیده هایی محکم و پیرو سخنان امام و رهبری که قدس بزرگ است و بزرگ خواهد ماند.
قدس یک روز خاص نیست قدس زندگی است .
با وضعیت کرونا راهپیمایی نمی رویم اما در فضای مجازی راهپیمایی همگانی تشکیل می دهیم تا رژیم صهیونیستی شاهد عظمت جهان اسلام باشد.

خبر نگار ؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار