اهدای خون 380 نفر در خراسان جنوبی در لیالی قدر

بیرجند(پانا)- مدیر کل سازمان انتقال خون خراسان جنوبی خبر داد در لیالی قدر امسال ۳۸۰ نفر در خراسان جنوبی موفق به اهدای خون شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اهدای خون 380 نفر در خراسان جنوبی در لیالی قدر

ابراهیم میری مقدم، مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی خبر داد: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان تعداد 100 نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه در شب 21 ماه مبارک رمضان 171 نفر خون اهداء کرده اند، افزود: در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز 109 نفر موفق به اهدای خون شدند.

میری مقدم از اهدای خون 380 نفر در لیالی قدر امسال خبر داد و مطرح کرد: همچنین در مدت مشابه سال گذشته تعداد 365 نفر موق به اهدای خون شده اند.

او با بیان اینکه در شب نوزدهم ماه مبارک سال گذشته تعداد 57 نفر و در شب بیست و یکم 172 نفر خون اهدا کردند، گفت: در شب بیست و سوم لیالی قدر سال گذشته 136 نفر موفق به اهدای خون شده اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از مراجعه یک هزار و 224 نفر برای اهدای خون در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در ماه رمضان سال گذشته نیز تعداد یک هزار و 53 نفر برای اهدای خون مراجعه داشته اند.

میری مقدم ضمن درخواست اهدای خون در شرایط کرونایی، بیان کرد: در ماه مبارک رمضان مردم می توانند نسبت به اهدای خون مراجعه و اقدام کنند، چرا که دستورالعمل های بهداشتی به صورت کامل در مراکز اهدای خون و خونگیری رعایت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار