دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

بستری ۳۶۸ بیمار کرونایی در استان بوشهر

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت مجموع بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۳۶۸ نفر است .

کد مطلب: ۱۱۸۲۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۳۶۸ بیمار کرونایی در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، سعید کشمیری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۵ مورد به کرونا قطعی است.
وی با اشاره به بستری ۵۱ بیمار در بخش‌های ویژه کرونا افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی استان بوشهر ۱۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
وی با اشاره به فوت ۱۰۶۶ هم استانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، جزییات موارد فوتی ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استان بوشهر را چنین اعلام کرد: متأسفانه چهار آقای ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۸۴ ساله باسابقه دیابت، بیماری قلبی و کبدی، مشکل پلاکت خون و از کارافتادگی از جمله موارد فوتی امروز در استان بوشهر بودند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۱۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهرگفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۷۲۸۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار