خسارت 400 میلیارد ریالی بارندگی به جاده های سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت بر اساس آخرین برآوردها، بارندگی‌های سیل آسای چند روز اخیر خسارت ۴۰۰ میلیارد ریالی به بدنه جاده‌ها و ابنیه فنی راه‌های نیمه شمالی این استان وارد کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
خسارت 400 میلیارد ریالی بارندگی به جاده های سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار کرد: تخریب شانه راه‌های اصلی و فرعی، آب بردگی محورها، آسیب به رویه آسفالت، تخریب پل‌ها و سازه‌های کمکی از جمله مهمترین خسارات وارده به شبکه راه‌های ارتباطی نیمه شمالی استان در این مدت بوده است.

وی ادامه داد: مسیرهای آسیب دیده سیلاب اخیر شامل مهرستان- ایرانشهر، زاهدان- نهبندان، زاهدان- دومک، پسکوه- سوران، میل نادر- سفید آبه و راه‌های حوزه شهرستان‌های میرجاوه و تفتان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۵۰ نیروی راهداری این اداره‌کل به همراه ۲۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین همزمان با بروز سیلاب در طول مسیرهای مواصلاتی نیمه شمالی استان مشغول به فعالیت بوده‌اند.

وی گشت زنی مداوم در تمامی محورهای حوزه استحفاظی برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی، استقرار تیم‌ها با تجهیزات کامل در فواصل مشخص در جاده برای بازگشایی محورها در صورت مسدود شدن و امدادرسانی بموقع به مسافران را از جمله اقدامات نیروهای راهداری عنوان کرد و افزود: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار