گردش مالی 320 میلیاردی کودک 4 ساله

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که با افتتاح حساب به نام کودک 4 ساله خود اقدام به 320 میلیارد ریال پولشویی کرده بود.

کد مطلب: ۱۱۸۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
گردش مالی 320 میلیاردی کودک 4 ساله

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با پولشویی، فرارهای مالیاتی و دیگر جرایم اقتصادی، ضمن هماهنگی با مقام قضائی و همکاری بانک های استان نسبت به کنترل حساب یک سال اخیر افراد زیر 15 سال اقدام کردند.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی در جریان بازرسی های انجام شده، به حساب کودک 4 ساله ای برخورد کردند که گردش مالی حساب یک سال اخیر وی حدود 320 میلیارد ریال بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران در گام بعدی به سراغ افتتاح کننده حساب که پدر کودک بود، رفته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این شخص جهت صادرات کالا از بازارچه های مرزی از حساب پسرش استفاده و برای فرار از پرداخت مالیات آن را به اداره مالیات معرفی نکرده است.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: این شخص پس از لو رفتن پولشویی 320 میلیارد ریالی خود و با هماهنگی مقام قضائی جهت انجام امور مالیاتی به اداره کل مالیاتی استان معرفی شد.

وی مبارزه با جرایم اقتصادی را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه اعلام و بر مبارزه قاطعانه با مجرمان اقتصادی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار