آیین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی در شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- آیین تجلیل ۴۰ نفر از پیشکسوتان فرهنگی با حضور مدیریت آموزش و پرورش، معاونین ،مسئولان شهری و کارشناسان اداری در دو بخش مجزا و با رعایت پروتکل های بهداشتی در امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی در شهرستان امیدیه

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم از مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی امیدیه با حضور مدیریت آموزش و پرورش، معاونین ،مسئولان شهری و کارشناسان اداری در دو بخش از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن کنفرانس شهید جمالی این اداره خبر داد .

حمید رضا قنواتی دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در گفتگو با پانا اعلام کرد : این مراسم به پاس تجلیل و تقدیر از چهل نفر از بازنشستگان و پیشکسوتان فرهنگی شهرستان امیدیه برگزار شده است.

او در این خصوص بیان کرد: گزارش هایی از عملکرد ستاد و نحوه انتخاب معلمان نمونه استانی ، منطقه‌ای ، فداکاری های ویژه و جلوه های ویژه انجام شده است .

در ادامه احمدرضا کرایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن تبریک هفته معلم و تسلیت سالروز شهادت مولا امیرالمومنین (ع) فیلسوف بزرگ مسلمانان و خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه بیان کرد: شما انسان های فرهیخته ، با شرافت ترین و مسئولیت پذیر ترین قشر جامعه هستید.

کرایی روز معلم را نمادی از عشق و محبت دانست و یاد و نام شهید مطهری را گرامی داشت .

او با اشاره به اینکه پاسداشت این روز بزرگ و احترام به مقام معلم بهترین خوبی‌های کل جهان است ،گفت: امیدوارم شان و مقام و جایگاه معنوی و مادی معلمان به جایگاه واقعی خود برسد .

در پایان معاونت پشتیبانی، معاونت پرورشی و مسئول عتبات عالیات هم درخصوص این بزرگداشت صحبت‌های ایراد کردندو به همه پیشکسوتان و بازنشستگان لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار