در حاشیه مراسم تجلیل از معلمان برگزیده کل کشورانجام شد؛

اهدای اولین نشان معلم سرآمد به معلمان برگزیده شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه مراسم تجلیل از معلمان برگزیده کل کشور، اولین نشان معلم سرآمد را به معلمان برتر شهرستان‌های استان تهران اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای اولین نشان معلم سرآمد به معلمان برگزیده شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آیین تجلیل از معلمان برتر با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش و مدیران و کل و معلمان برتر 32 استان کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در حاشیه این مراسم محمد صیدلو، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تبریک ایام هفته معلم به همکاران فرهنگی شهرستان‌های استان تهران و آرزوی توفیق روزافزون، با اهدای اولین نشان معلم سرآمد به برگزیدگان استانی، از زحمات ایشان قدردانی کرد.

او گفت: این نشان به پاس زحمت همکاران برگزیده فرهنگی به ایشان اهدا می‌شود و قرار است در جلسه‌ شورای معاونین استان که به همین منظور تشکیل خواهد شد بر اساس مصوبه‌ای، دارنده این نشان از مزایای قابل توجهی بهره‌مند شود.

صیدلو پویایی و نشاط در انتقال مفاهیم درسی را در کنار مهارت‌آموزی از جمله وظایف معلمان دانست و بیان کرد: قطعا" همکاران من در زیست بوم جدید دچار تغییرات اساسی در فرآیند آموزش شدند که مشکلات عدیده‌ای را به همراه داشته، ولی با تدبیر و پشتکار همیشگی و بهره‌گیری از مشی دلسوزانه معلمی خود، همچون گذشته بر این دشواری‌ها فائق آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار