مدیر اداره آموزش‌و‌پرورش کارون:

معلمان وارثان انبیاءو آموزش‌دهندگان سرمایه‌های انسانی هستند

کارون (پانا) -مدیر آموزش و پرورش کارون در آیین تجلیل از معلمان نمونه و تلاشگر گفت معلمان وارثان انبیاءو آموزش‌دهندگان سرمایه‌های انسانی هستند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان وارثان انبیاءو آموزش‌دهندگان سرمایه‌های انسانی هستند

همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم آیین تجلیل از معلمان نمونه و تلاشگر شهرستان کارون با همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی برگزار شد.

کاظم باقلایی در جمع معلمان نمونه و تلاشگر کارون گفت: معلمان وارثان انبیاء و آموزش دهندگان سرمایه های انسانی هستند. این قشر فرهیخته نیاز اساسی جامعه امروز است، چرا که علاوه بر آموزش علم به توسعه فرهنگ می پردازند و دین شناسی را در جامعه گسترش می دهند. معلمان از خود گذشته، فداکار و وقت شناس هستند و با همتی بالا و صبری جمیل پرورش دهندگان استعدادهای ناب این مرز و بوم هستند.

او در ادامه تصریح کرد: بی شک تحقق برنامه های عرصه تعلیم و تربیت به ویژه سند تحول بنیادین در این مجموعه گسترده، بدون وجود معلم امکان پذیر نمی شود و فرهنگسازی برای اجرای برنامه های کلان بویژه در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و برنامه های راهبردی آموزش و پرورش کشور وابسته به تلاش معلمان عزیزی است که کلید سعادت و یا شقاوت جامعه در دست آنهاست.

باقلایی در پایان ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم این مناسبت را به همه معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت شهرستان کارون تبریک گفت و از تلاش بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی کارون به دلیل برگزاری آیین تکریم و تجلیل مقام معلم قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار