دیدار سرهنگ یوسف پور با مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ برای تبریک روز معلم

تهران (پانا) - سرهنگ یوسف پور؛فرمانده ناحیه ابوذر ضمن بزرگداشت هفته معلم، معلمین را سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرهنگ یوسف پور با مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ برای تبریک روز معلم

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران، سرهنگ یوسف پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در معیت فرماندهان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور در دفتر هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با وی دیدار و این ایام را به معلمان منطقه تبریک گفت.

سرهنگ یوسف پور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مطهری، رجایی و باهنر و تجلیل از مدیریت و همکاران کادر اداری، مدیران و معلمین مدارس منطقه ۱۹، معلمین را سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی دانست و بیان کرد: این باور بسیار ارزشمند است که رهبر انقلاب می‌فرمایند که قوت کشور به نیروی انسانی بستگی دارد و معلمین در این میان پایه ریزان تمدن نوین هستند. این تصویر زیبا از نقش معلم توسط مقام معظم رهبری، شایسته توجه و الگوگیری ارکان حکومتی و تمامی برنامه‌ریزان کشور برای تعالی هر چه بیشتر نظام تعلیم و تربیت است.

هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ نیز ضمن تجلیل از نگاه فرهنگی و معلمی سرهنگ پاسدار، دکتر یوسف پور به امر تعلیم و تربیت منطقه، از حضور ارزشمند ایشان و هیئت همراه برای تبریک روز معلم سپاسگزاری کرده و بیان کرد: آنچه از آن به عنوان منزلت اجتماعی معلمان یاد می‌شود در قالب سرمایه نمادین قابل تبدیل است.

همچنین وی افزود: سرمایه‌های فرهنگی در ذهن مردم جای می‌گیرند و مردم نسبت به آنها احساس افتخار می‌کنند و قطعا معلمین عزیز نیز از چنین ویژگی هایی در بین آحاد جامعه برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار