کاشت نهال توسط دوچرخه سوار جهانگرد، در دبیرستان دخترانه سبلان ناحیه یک اردبیل

اردبیل(پانا) – در آیینی به پاس احترام به مقام شامخ معلم توسط دوچرخه سوار جهانگرد (سفیر صلح و دوستی ) تعدادی نهال درحیاط دبیرستان دخترانه سبلان ناحیه یک اردبیل کاشته شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کاشت نهال توسط دوچرخه سوار جهانگرد، در دبیرستان دخترانه سبلان ناحیه یک اردبیل

صبح امروز کرامت عزیززاده، دوچرخه سوار پیشکسوت و جهانگرد (سفیر صلح و دوستی) در معیت احمد ناصری، مدیر کل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان، مدیر سازمان دانش آموزی و دیگر مسئولان شهرستانی و استانی با حضور در در دبیرستان دخترانه سبلان ناحیه یک اردبیل بمناسبت بزرگداشت مقام شامخ معلم درحیاط این آموزشگاه تعدادی نهال غرس کردند.

در این آیین مدیر کل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل از این حرکت ارزشمند جهانگرد تجلیل کردند.

گفتنی است: کرامت عزیززاده، دوچرخه سوار پیشکسوت به عنوان سفیر صلح و دوستی جهت کاشت نهال در استانها و هفت هزار کیلومتر رکاب زنی در استان های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، خراسان های شمالی، جنوبی و رضوی، یزد، کرمان، بوشهر، هرمزگان، فارس و خوزستان را آغاز کرده است و طی سه ماه در نقاط مختلف هزار و ۴۰۰ اصله نهال کاشته است.

او این حرکت ورزشی را با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، انسان دوستی، حمایت از کودکان بی سرپرست و حفظ محیط زیست، هوای پاک و منابع طبیعی اجرا می کند.

این دوچرخه سوار در سفرهای گذشته خود بیش از ۲ هزار اصله نهال صلح و دوستی کاشته و از ۱۷ سال قبل به طور حرفه ای به دوچرخه سواری می پردازد و تاکنون با شعارهای خلیج همیشه فارس، حمایت از کودکان سرطانی، بی سرپرست یا بدسرپرست، آبزیان دریای خزر و گرامیداشت ارتحال امام (ره) در داخل کشور رکاب زده و با دوچرخه به هند، تایلند، برمه، مالزی، اندونزی، بنگلادش، سنگاپور و فیلیپین نیز سفر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار