فردین جلیل در گفت‌وگو با پانا

بازیگری را از کلاس‌های داریوش ارجمند و مسعود کیمیایی آموختم

تهران (پانا) - «فردین جلیل» تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان می‌گوید؛ اولویت اولش در هنر، ابتدا بازیگری و بعد تهیه‌کنندگی است. در حقیقت به دلیل علاقه‌اش به بازیگری به سمت هنر آمده و در کلاس‌های بازیگری داریوش ارجمند و مسعود کیمیایی شرکت کرده است.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بازیگری را از کلاس‌های داریوش ارجمند و مسعود کیمیایی آموختم

«فردین جلیل» تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان درباره شروع فعالیت خود در عرصه هنر مطرح کرد: «من سال 1392 برای فراگیری بازیگری در آموزشگاه بازیگری داریوش ارجمند ثبت‌نام کردم و پس از یک سال موفق شدم در 2 فیلم کوتاه بازی کنم.»

اولویت اول من در هنر، اول بازیگری و بعد تهیه‌کنندگی است

وی ادامه داد: «اولویت اول من در هنر، اول بازیگری و بعد تهیه‌کنندگی است. در حقیقت به دلیل علاقه‌ام به بازیگری به سمت هنر آمدم و در کلاس‌های بازیگری داریوش ارجمند و مسعود کیمیایی شرکت کردم.»
تهیه‌کننده «قاب خالی» تأکید کرد: «من ساکن شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری هستم و زمانی که متوجه شدم این شهرستان از بازیگران خوبی بهره‌مند است که نیازمند حمایت هستند، بر خود واجب دانستم که به تهیه و تولید فیلم نیز بپردازم.»
جلیل با اشاره به اینکه سال 98 اولین فیلم داستانی خود را با موضوع اهدای عضو، تهیه و تولید کرده است، گفت: «این فیلم داستانی «ایثار» نام داشت و در بهار 99 روی آنتن شبکه جهان‌بین رفت. شهرستان لردگان در کل کشور رکورددار اهدای عضو است و من وظیفه خود دانستم برای قدردانی از همشهریانم فیلمی با این موضوع بسازم.»

فیلم «اردوگاه خلوت» شبیه زندگی شخصی خودم است
وی افزود: «در تابستان ۹۹ در فیلم‌های «بختک» و «هارمونیکا» بازی کردم و همچنین در زمستان همان سال تله‌فیلم «قاب خالی» به کارگردانی حسین ابراهیمی دستگردی و مستند «شاه‌بلوط» را تولید کردم که این روزها در مرحله تدوین است و احتمالاً مردادماه پخش خواهد شد.»
تهیه‌کننده «اردوگاه خلوت» ادامه داد: «در نوروز۱۴۰۰ نیز فیلم «اردوگاه خلوت» را به کارگردانی حسین ابراهیمی دستگردی با محوریت کمبود امکانات و نبود اینترنت در مناطق محروم روستایی که مشکلاتی را برای دانش‌آموزان محصل به وجود آورده است، تهیه‌کرده‌ام. این فیلم شباهت زیادی به زندگی شخصی من دارد و این موضوع باعث شد «اردوگاه خلوت» را تولید کنم.»

جلیل درباره آخرین وضعیت 2 فیلم «قاب خالی» و «اردوگاه خلوت» تصریح کرد: «فیلم «قاب خالی» که موضوع اجتماعی دارد، این روزها مراحل پس‌تولید را پشت سر می‌گذارد و به‌زودی از شبکه استان چهارمحال و بختیاری روی آنتن می‌رود. «اردوگاه خلوت» نیز هم‌اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و تابستان امسال پخش خواهد شد.»

مستند «سردار بی‌قرار» را کارگردانی می‌کنم
این تهیه‌کننده تلویزیون در پایان درباره فعالیت این روزهای خود مطرح کرد:«مستند «سردار بی‌قرار» با محوریت شهدای شهر لردگان و رشادت‌های کاروان پیاده شهر لردگان تازه‌ترین اثر من در حوزه کارگردانی است. همچنین قرار است به‌زودی یک مستند بسازم و بعد فیلم سینمایی «کودکان مشغول کارند» را کلید بزنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار