برگزاری وبینار کشوری سرگروه‌های آموزشی درس ریاضی دوره اول متوسطه

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت دبیرخانه کشوری بهبود وکیفیت بخشی به آموزش درس ریاضی مستقر در شهرستان‌های استان تهران موفق به بارگذاری محتوای تمامی دروس کتب ریاضی دوره اول متوسطه ارسالی از تمامی استانها در پیام رسان شاد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار کشوری سرگروه‌های آموزشی درس ریاضی دوره اول متوسطه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی گفت: این نشست مجازی به همت پایگاه کشوری کیفیت بخشی به آموزش درس ریاضی مستقر در اداره کل برگزار شد. دومین نشست مجازی سرگروه‌های آموزشی درس ریاضی دوره اول متوسطه کشور به میزبانی اداره کل شهرستان‌های استان تهران و با محوریت بررسی عملکرد نیمسال اول و تبیین معیارهایی برای ارزیابی طرح مسئله در ریاضی برگزار شد.

در این وبینار فاطمی معاون مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه نیز ضمن تبریک هفته معلم از معاون آموزش متوسطه این اداره کل و اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا متوسطه واعضای دبیرخانه ریاضی به جهت تدریس در مدرسه تلویزیونی و بارگذاری محتواهای مناسب در کانال‌های رسمی شاد قدردانی و تشکر کرد و با بیان نکاتی به نقش مرجعیت در استان جهت تحقق اهداف مورد نظر تاکید داشت.

او در ادامه به دو نکته تأکید داشت و از سرگروه‌ها خواست با توجه به اینکه نقش مرجعیت در استان خود دارند، جهت تحقق این موارد اهتمام ورزند.

فاطمی خاطرنشان کرد که نقش سنجش تکوینی باید حتی بیشتر از زمان قبل از کرونا مورد توجه دبیران قرار گیرد.


او از سرگروه‌های استانی خواست که جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری را اطلاع رسانی کنند تا شاهد حضور شایسته دبیران در این جشنواره تدریس با رویکرد مجازی باشیم .

این مقام مسوول همچنین تاکید کرد: همکاران توجه داشته باشند که نقش تعاملی معلم ودانش آموز و ارتباط موثر با دانش آموزان بیشترین امتیاز را در این جشنواره خواهد داشت.

بخش تخصصی گروه ریاضی با حضور ریحانی و حق جو دانشجوی دکتری ریاضی با موضوع معیارهایی برای ارزیابی طرح مسئله ریاضی ادامه یافت.

بخش پایانی این جلسه ، به استماع نظرات و پاسخ دهی به پرسش های سرگروه‌های درسی استان ها اختصاص یافت.

در بخش تخصصی این جلسه علاوه بر سرگروه‌های استانی ریاضی تعدادی کثیری از دانشجویان پردیس فرهنگیان و در پخش زنده در پیام رسان شاد درکانال اداره تکنولوژی این اداره کل بیش از 100 همکار از سراسر کشور در این وبینار حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار