قصه جانفشانی در پلاسکو

تهران (پانا) - مسابقه «محاکات» شنبه 11 اردیبهشت با حضور کاوه خداشناس به عنوان کارشناس مهمان به روایت داستانی از فداکاری‌های آتشنشانان برای نجات جان مردم و بیان بخشی از نگرانی خانواده‌های‌شان می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
قصه جانفشانی در پلاسکو

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ مهمانان این قسمت از مسابقه محاکات حسام هوایی و سهیلا اوجاقی هستند. قهرمانان این داستان دو برادر دوقلویی هستند که یکی از آنها در حادثه پلاسکو جان خود را از دست می‌دهد.
«محاکات» با بررسی قصه ها و داستان های مخاطبان خود و پرسشگری و هدایت آن ها ، یک چالش دوست‌داشتنی و صمیمی از حکایت‌هایی پدید می‌آورد که روایتگر آن خود مردم هستند. در محاکات فصل ویژه رمضان انتخاب‌ قصه‌های برگزیده تا چهار اثر افزایش پیدا کرده و براساس ۳۰ شب قصه‌گویی، ۲ اثر برای نگارش رمان و ۲ اثر هم برای فیلمنامه انتخاب می‌شود.

«محاکات» مسابقه‌ای بزرگ برای روایت داستان‌های زندگی مردم است و تلاش دارد با معرفی منابع ادبی، اهمیت حکایت‌گری را روشن‌تر کند چرا که باور دارد قصه ، قدرت تاثیرگذاری فراوانی دارد. در این مسابقه رسول نجفیان، امیر شهاب رضویان و فلورا سام سه داور ثابت برنامه هستند و در هر قسمت یکی از منتقدان سینمایی، فیلمنامه‌نویسان و یا کارگردانان سینمای ایران نیز به عنوان کارشناس مهمان حضور خواهند داشت.

مسابقه «محاکات» کاریست از گروه اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و اجرای منصور ضابطیان که در ایام شب‌های قدر از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 18:00 روانه آنتن می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 15:00 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار