مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در مراسم آیین کلنگ زنی دبستان شهدای نصرآباد ناحیه ۱:

توسعه و پیشرفت کشور از مدارس می گذرد

اصفهان ( پانا) - آیین کلنگ زنی دبستان شهدای نصرآباد با حضور محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و پیشرفت کشور از مدارس می گذرد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۱ اصفهان، مراسم آیین کلنگ زنی دبستان شهدای نصرآباد با حضور اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سیستانی فرماندار اصفهان، نصررئیس شورای شهر اصفهان، قجاوند مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان، میردامادیان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، میربد رئیس اداره نوسازی و تجهیز مدارس و با حضور خیر مدرسه ساز غلامحسین نصری و خانواده ی ایشان، در محل این دبستان برگزار شد.

در این مراسم محمد اعتدادی،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مسائل آموزشی و پرورشی در مدرسه و با حضور دانش آموزان به هدف خودش می رسد. متاسفانه در دوران بیماری کرونا دانش آموزان در فضای مجازی ارتباط کمتری با مسائل پرورشی و تربیتی دارند و این آسیب های بسیار جدی بر دانش آموزان وارد می کند.

او تاکید کرد: آقای نصر، خیر مدرسه ساز انتخاب درستی داشتند و درست متوجه شدند که توسعه و پیشرفت کشور از مدارس می گذرد. در دوران کرونا بر همگان ثابت شد که اگر مدرسه نباشد، مشکلات متعددی در امر آموزش و پرورش اتفاق می افتد خطرات گوناگونی دانش آموزان را تهدید می کند و توسعه و پیشرفتی اتفاق نمی افتد. از این بزرگوار تشکر می‌کنم و دست ایشان را به گرمی می فشارم که مسیر درستی را انتخاب کردند و در ساخت مدرسه مشارکت داشتند.

اعتدادی افزود: در این چند سال گذشته با همت مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی و تجهیز و همت خیرین محترم این افتخار را داشتیم که سیر صعودی در بحث مدرسه سازی داشته باشیم، از همه این عزیزان و نیک اندیشان تشکر و قدردانی می کنم. همچنین از زحمات خانم قجاوند در این چندین ساله که مسئولیت ناحیه ۱ را به عهده داشتند و با جذب خیرین مدرسه ساز در اعتلا و پیشرفت این مرز و بوم نقش موثری ایفا کردند تشکر و قدردانی می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار