فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق:

روحیه مطالبه گری، از شاخصه های اصلی خبرنگار انقلابی است

بافق (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بافق ضمن حضور در دفتر خبرگزاری پانا این شهرستان، با سرپرست و سایر اعضای پانا دیدار و پیرامون امر رسانه گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
روحیه مطالبه گری، از شاخصه های اصلی خبرنگار انقلابی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با حضور در دفتر خبرگزاری پانا شهرستان بافق، ضمن خداقوت به اعضای این خبرگزاری عنوان کرد: گردان سایبری و مسئله مهم سواد رسانه ای یکی از بهترین جایگاه های مشارکت دانش آموزان در مجموعه سپاه می باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار پانا پیرامون جایگاه فعالیت دانش آموزان در ناحیه مقاوت بسیج نیز گفت: ناحیه مقاومت هیئت اندیشه ورزی دارد که می تواند برای دانش آموزان نیز، فعال و پویا شود. این مقام مسئول اظهار داشت: در هر امری نیت خیر داشتن لازم است به ویژه در امر رسانه که هدف خدمت به مردم می باشد.

سرهنگ نصیری به بسیج رسانه، بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی، گردان سایبری، ارتباط تنگاتنگ با روابط عمومی سپاه و هیئت اندیشه ورز دانش آموزی به عنوان جایگاه های فعالیت و مشارکت دانش آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: دانش آموزان کار با روحیه انقلابی گری را نصب العین خود قرار دهند.

وی در پایان تصریح کرد: جامعه ما نیازمند خبرنگارانی است که با روحیه انقلابی گری به مطالبه گری بپردازند و تحت تأثیر پست ها و سمت های اشخصاص قرار نگیرند.

در ابتدای این نشست یک ساعته، سرپرست خبرگزاری پانا شهرستان بافق ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های این خبرگزاری، به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: بسته تحولی سازمان دانش آموزی کشور با نگاه تربیت تمام ساحتی دانش آموزان نگاشته و ابلاغ شده است و قطعاً تحقق آن نیز با مشارکت سایر دستگاهها از جمله سپاه پاسداران امکان پذیر خواهد بود. وی تفاهم در زمینه تولید محتوا، مشارکت در زمینه فعالیت های ملی مذهبی، فعالیت انجمن های دانش آموزی، ایفای نقش بیش از پیش نمایندگان مجلس دانش آموزی شهرستان بافق و به ویژه خبرنگاران پانا شهرستان را مهم تلقی نمود و ابراز امیدواری کرد: امیدواریم ناحیه مقاومت بسیج در این مسیر یاریگر باشد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست، پیرامون همکاری ها بحث و تبادل نظر گردید و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار