مدیرعامل توانیر اعلام کرد:

برای فصل گرما در صنعت برق، 40 برنامه عنوان شده است

تهران (پانا) - مدیرعامل توانیر با اشاره به تعریف ۴۰ برنامه در صنعت برق برای رویارویی با فصل گرما عنوان کرد در این برنامه به تفکیک وزارتخانه و شرکت‌های مادر تخصصی تقسیم کار شده و مسئولیت‌های هر یک از شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای در این ارتباط ابلاغ می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۱۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برای فصل گرما در صنعت برق، 40 برنامه عنوان شده است

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، محمدحسن متولی زاده، گرمای زودرس و کمبود آب نیروگاه‌های برق‌آبی را از مهم‌ترین چالش‌های امسال عنوان کرد و افزود: اجرای زود هنگام برنامه‌های صنعت برق را ناگزیر ساخته و در این ارتباط ۴۰ برنامه از سوی توانیر تنظیم شده که با امضای معاون امور برق و انرژی وزارت نیرو ابلاغ می‌شود.
مدیرعامل توانیر با اشاره به برنامه‌های تعیین شده برای مدیریت بار در استان‌ها، اظهار کرد: در این برنامه‌ها، سقف پاداش‌ها جهت اختصاص به مشترکان و یا سایر اولویت‌های استان تعیین شده که به استانداران اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های ابلاغی، ادارات باید در اولویت نخست برنامه‌های مدیریت مصرف باشند، تاکید کرد: این اقدام را باید از خودمان شروع کنیم و موضوع سیستم‌های سرمایشی و روشنایی در ادارات باید با جدیت دنبال شود.
متولی زاده افزود: این روش هم در ادارات شرکت‌های زیرمجموعه و هم در سایر بخش‌ها همچون اتاق فرمان پست‌ها باید اجرا شده و به‌طور جدی از استفاده از سیستم‌های سرمایشی خودداری شود.
وی مکاتبه با مراکز حساس و بیمارستان‌ها برای اطمینان از آمادگی دیزل ژنراتورهای این مراکز را ضروری دانست و با اشاره به طراحی بروشورهای اطلاع‌رسانی جهت رعایت الگوی مصرف برق به مشترکان، بر لزوم هماهنگی در اطلاع‌رسانی به مردم تاکید کرد.
متولی زاده با قدردانی از تلاشگران صنعت برق افزود: تلاش‌های شما طی سال‌های اخیر و عبور از تابستان‌های گرم و زمستان گذشته ثابت کرد مجموعه صنعت برق با وجود مشکلات و محدودیت‌ها، مسئولیت خود را به درستی اجرا و کار را به نتیجه مطلوب می‌رساند و امیدوارم با تعامل، همگرایی و همکاری بتوانیم تابستان امسال را با حداقل مشکلات پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار