رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز خبر داد:

جذب 6 برابری تسهیلات مشاغل خانگی در البرز

کرج (پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز عنوان کرد در سال 99 با وجود تخصیص اعتبار مصوب تسهیلات مشاغل خانگی به استان البرز، با رایزنی های صورت گرفته رقم تسهیلات مذکور به بیش از 6 برابر افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب 6 برابری تسهیلات مشاغل خانگی در البرز

رامین ربیعی عنوان کرد: در سال 99 تعداد 200 کارت قالیبافی صادر و 780 کارت قالیبافی تمدید و تعداد 12 جواز تاسیس و پروانه تولید در حوزه فرش تمدید شده است.

ربیعی درباره تعداد قالیبافان بیمه شده تصریح کرد: تاکنون تعداد 2 هزار و 618 نفر از قالیبافان استان تحت پوشش بیمه شده تامین اجتماعی قرار دارند همچنین در سال گذشته تعداد 829 نفر جهت استفاده از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به مرکز ملی فرش ایران معرفی شده اند که روند کار آنها به دقت در حال پیگیری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در ادامه درباره میزان مجوزهای صادره در حوزه مشاغل خانگی اظهار کرد: در سالی که گذشت 321 مجوز مشاغل خانگی مستقل و 25 مجوز مشاغل خانگی پشتیبان صادر شد.

این مقام مسئول یکی از مهم ترین اولویت های حمایتی در حوزه مشاغل خانگی را بحث تسهیلات بانکی دانست و بیان کرد: اعتبار تخصیصی به سازمان صمت استان البرز در حوزه مشاغل خانگی 6 میلیارد ریال بود که با رایزنی های صورت گرفته و تامین اعتبار از محل اعتبارات برگشتی سایر دستگاه ها با افزایش 6 برابری این رقم، موفق به اعطای تسهیلات به ارزش 37 میلیارد و 700 میلیون ریال شدیم که تمام این مبلغ در راستای حمایت از تولید و پشتیبانی از مشاغل خانگی در قالب تسهیلات، جذب و پرداخت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار