رونمایی مجموعه «رساموز»فرصتی برای دانستی های جدید رسانه ای

اصفهان ( پانا) - فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی هنری شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان مجموعه "رساموز"را رونمایی می کند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی مجموعه «رساموز»فرصتی  برای دانستی های جدید رسانه ای

فاطمه شفیعی مدیر فرهنگسرای رسانه در گفت و گو با پانا در این خصوص گفت: گسترش استفاده از تلفن های همراه هوشمند و رسانه های اجتماعی منجر به زیست دوم شهروندان در این فضا شده است. امروزه بسیاری از کاربران تمام ساعات شبانه روز از تلفن همراه و رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. به سبب تعاملی و دوسویه بودن این رسانه ها، فضا برای تولید محتوا از سوی تک تک کاربران فراهم آمده است.
وی ادامه می دهد: نتیجه آن که شاهد شکل گیری انبوهی از اطلاعات مفید و مضر و راست و دروغ در این فضا هستیم. از طرفی به دلیل کمبود یا حتی نبود نظارت های بالادستی و قانونی بر این رسانه ها، فضایی برای سوء استفاده افراد و گروه های مغرض جهت آسیب رسانی به فکر، فرهنگ، اعتقادات و حتی مسائل سیاسی جامعه فراهم آمده، در این وضعیت مهارت افزایی کاربران در سنین مختلف و ارتقای سطح سواد رسانه آن ها توصیه جدی و اکید کارشناسان و متخصصان است.

مدیر فرهنگسرای رسانه معتقد است: رسآموز در تلاش است جدیدترین و به روز ترین مفاهیم فضای مجازی و رسانه های اجتماعی را به کاربران معرفی و آن ها را برای مواجهه هوشمندانه با مطالب منتشرشده در این فضا آشنا سازد.
شفیعی ادامه می دهد: مجموعه رساموز شامل 20 کلیپ آموزشی است که با حضور اساتید مجرب رسانه تهیه شده و در فضای مجازی و اینستاگرام فرهنگسرای رسانه با نام Isfahan_media منتشر خواهد شد .
مدیر فرهنگسرای رسانه در ادامه گفت: فرهنگسرای رسانه علاوه بر مجموعه رساموز ، مجموعه وبینارهای آموزشی، مجمومه حقوق کودک رسانه، مجموعه کلیپ های آموزشی رسانه شهروند و ..چند مجموعه رسانه ای را رو نمایی خواهد کرد.

خبرنگار: رها فتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار