مراسم شب‌های قدر طبق پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدود برگزار می‌شود

بجنورد(پانا) -معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از برگزاری مراسم شب‌های قدر و عید سعید فطر بر در استان براساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم شب‌های قدر طبق پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدود برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی استانداری علی بیگ زاده ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی مراسم‌های شب قدر، نماز عید فطر و روز قدس اظهار کرد: بنا بر مصوبات شصت و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص مراسم احیا شب‌های قدر و نماز روز عید فطر، در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی مراسم احیاء و نماز عید فطر صرفاً در فضای باز با جمعیت محدود برگزار شود.

وی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروتکل‌های بهداشتی جدید را ابلاغ می‌کند و برگزاری این مراسم‌ها در شهرهای با وضعیت زرد و آبی بر اساس الزامات و محدودیت‌های تعیین‌شده طرح جامع مدیریت هوشمند است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه استانداری تصریح کرد: مدت‌زمان برگزاری مراسم شب‌های قدر حداکثر٢ ساعت خواهد بود و دستگاه‌های مربوطه باید بر رعایت این امر به‌صورت جدی نظارت کنند.

وی گفت: به‌منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه صرفاً در شب‌های قدر اجرایی نمی‌شود.

بیگ زاده در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس افزود: شنبه هفته آینده در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری و مصوبات لازم ابلاغ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار