افزایش توانایی حل مسئله در دانش آموزان، از مزایای تقویت کانون های فرهنگی و تربیتی است

تهران (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه14 معتقد است کانون های فرهنگی و تربیتی، محلی مناسب برای تحقق هر چه بیشتر فرآیند تعلیم و تربیت دانش‌ آموزان هستند که تقویت کانون ها در حوزه پرورش و آموزش، موجب بالا رفتن سطح خودآگاهی و همدلی، ایجاد اعتماد به نفس و ارتباط موثر در بین دانش‌آموزان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش توانایی حل مسئله در دانش آموزان، از مزایای تقویت کانون های فرهنگی و تربیتی است

محمد عدل لاله در جلسه معارفه سرپرست جدید کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه ۱۴ گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی، محلی مناسب برای تحقق هر چه بیشتر فرایند تعلیم و تربیت دانش‌ آموزان هستند که با تقویت کانون ها در حوزه پرورش و آموزش موجب بالا رفتن سطح خودآگاهی و همدلی ایجاد اعتماد به نفس و ارتباط موثر در بین دانش‌آموزان خواهد شد.
در این جلسه که با حضور اسکندری؛ سرپرست معاونت پشتیبانی، کارشناس مسول امور مالی و سایر همکاران برگزار شد، عدل لاله ادامه داد: از مزایای تقویت کانون های فرهنگی تربیتی، بالا رفتن میزان توانایی حل مسئله به هنگام مواجهه با مخاطرات در دانش آموزان است.

عدل لاله گفت: کانون ها تکیه گاهی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان هستند.

عدل لاله با تاکید بر اهمیت نقش کانونها به عنوان بازوان پر توان معاونان پرورشی مناطق از کانون امید بعنوان کانونی موفق و پرتلاش و خاستگاه استعدادیابی دانش آموزان منطقه یاد کرد. در پایان، عبدالوحید سلگی به عنوان سرپرست کانون فرهنگی تربیتی امید معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار