اتباع هندی ورودی به استان بوشهر در قرنطینه هستند

بوشهر(پانا)_ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اعلام کرد در راستای برنامه های پیشگیرانه ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا در استان و حساسیت موضوع تعداد 20 نفر از اتباع هندی ورود به استان بوشهر در قرنطینه هستند .

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اتباع هندی ورودی  به استان بوشهر در قرنطینه هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، سعید کشمیری گفت: پس از بررسی های انجام شده تعداد ۵ فرد هندی مبتلا به کرونا در استان بوشهر شناسایی شده اند.
سعید کشمیری بیان کرد: ۲۰ نفر از اتباع کشور هندوستان از مرز استان‌های همجوار وارد استان بوشهر شده بودند که به دلیل حساسیت موجود بر روی سوش هندی ویروس کرونا، با پیگیری مرکز بهداشت شهرستان پس از نمونه گیری از این تعداد پاسخ تست ۵ نفر از این افراد مثبت و ۳ نفر نیز مشکوک گزارش شده است.
او گفت : پس از نمونه‌گیری از این افراد پاسخ آزمایش برای تعیین نوع سوش کرونا به تهران ارسال شده است که تا فردا جواب قطعی مشخص خواهد شد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان با بیان اینکه این هندی‌ها از طریق مرز استان‌های همجوار به بوشهر سفر کرده بودند، اظهار کرد: به محض شناسایی و نمونه گیری از این افرد، تمام این 20 نفر قرنطینه شده و تحت نظارت قرار می گیرند و اجازه خروج از مکان قرنطینه و ورود به شهر را نخواهند داشت.

کشمیری بیان کرد: فعلا هیچ دلیلی مبنی بر اینکه کرونای بیماران هندی، سوش جدید باشد وجود ندارد، تنها به این دلیل که این افراد تبعه هند بوده‌اند و به علت حساسیت موجود از آنان نمونه‌گیری شده و تا مشخص شدن نتیجه آزمایش در قرنطینه خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار