پخش زنده «باران نور» ویژه ولادت امام حسن مجتبی ( ع) از رادیو نمایش

تهران (پانا) - چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه،ویژه برنامه "باران نور" به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی"ع" به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پخش زنده «باران نور»  ویژه ولادت امام حسن مجتبی ( ع)  از رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، ریحانه یزدان دوست نویسنده و تهیه کننده این برنامه رادیویی گفت:تلاش کرده ام در این برنامه نسبت به یک اتفاق مهم مذهبی و دینی رویکردی فرهنگی داشته باشم یعنی درواقع از منظر فرهنگ به آن نگاه کنم.
وی افزود: در این برنامه مقام و منزلت امام حسن"ع" در اشعار فارسی، از نگاه شعرای معاصر و شعرای کلاسیک ، شعرای دیروز و شعرای امروز مورد بررسی قرار می گیرد.همچنین از منظرموسیقی ، فیلم و ادبیات به شخصیت مذهبی و والای ایشان اشاره خواهیم کرد.
یزدان دوست خاطر نشان کرد: در"باران نور" دکتر محمود شالویی درباره شخصیت امام حسن"ع"در اشعار فارسی می گوید و در قسمتی دیگر بخشی را به دیالوگ های سریال "تنهاترین سردار" وعوامل این فیلم اختصاص داده ایم.
این تهیه کننده در پایان گفت : در بخشی از این برنامه با عباس براتی پور شاعر آیینی ، محمد سپهری مترجم و نویسنده کتب معارفی ومحمد جواد مروجی مترجم و نویسنده درباره امام حسن"ع" گفت و گو خواهیم کرد. همچنین یک قسمت روایی - نمایشی که به بخش هایی از زندگی آن حضرت می پردازد به روی آنتن می رود .
"باران نور" به روایت علیرضا تابان ، گویندگی فاطمه نیرومند،هماهنگی و مصاحبه اکرم خیرخواه و به تهیه کنندگی و نویسندگی ریحانه یزدان دوست، چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار