مدیرکل آموزش و پرورش استان :

امتحانات سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا برگزار می شود

یاسو ج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد ملاک عمل در خصوص اجرای فعالیت‌های آموزشی و آزمون‌های پایانی دوره‌های سوادآموزی و با اولویت سلامت سوادآموزان و آموزش دهندگان و عوامل اجرایی تابع تصمیم‌های ستاد‌های کرونایی است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا برگزار می شود

هادی زارع پور در نشست ستاد امتحانات سوادآموزی اظهار کرد: با توجه به رنگ‌های اعلام شده برای وضعیت کرونایی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید و تمهیدی فراهم می‌شود تا قبل و بعد از هر جلسه آزمون، سوادآموزان مورد ارزیابی بالینی سلامت و ضدعفونی محل انجام شود.

وی گفت: در صورتی که کلاسی به مرحله آزمون رسیده با شرایط اعلام آموزش دهنده و داوطلب بودن سوادآموز، حوزه آزمون تشکیل و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آزمون‌ها به صورت فرد به فرد یا حداکثر دو نفره برگزار می‌شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط کرونایی امکان به تأخیر انداختن برگزاری آزمون تا حداکثر یک ماه وجود دارد و در سامانه سوادآموزی نیز قابل انجام است.
سید حمدالله خواهش نیک افزود: امسال به دلیل شرایط خاص در هر جلسه فقط یک آزمون انجام می‌شود و در صورت تمایل سواد آموزان امکان برگزاری اضطراری آزمون در محل زندگی آن‌ها فراهم شده است.

رئیس اداره سنجش سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: آزمون کتاب شعار سال مقام معظم رهبری و با عنوان راز موفقیت با شرکت ۷۱۷ نفر از آموزش دهندگان دوره انتقال برگزار شدکه ۱۰ نفر مرحله کشوری معرفی شدند.
محمد جلیل فر گفت: بررسی و تجدید نظر اوراق ۱۵ درصد اوراق امتحانی با تشکیل گروه بررسی بصورت متمرکز انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار