کارشناس نماز،عترت و قرآن اداره آموزش و پرورش رودهن خبر داد:

تقدیر از برترین‌های ششمین دوره طرح مصباح‌الهدی در رودهن

رودهن(پانا)-مراسم تقدیر از برترین‌های ششمین دوره طرح مصباح‌الهدی با محوریت سیره و سبک زندگی امام زمان‌(عج) در رودهن برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برترین‌های ششمین دوره طرح مصباح‌الهدی در رودهن

زینب اشکور‌کیایی کارشناس عترت و قرآن اداره آموزش و پرورش رودهن در رابطه با این برنامه اظهار کرد: در این جلسه از همکاران و دانش‌آموزان برتر که در هر شش مرحله شرکت فعالی داشتند تقدیر به عمل آمد‌.

او افزود: طرح مصباح‌الهدی هرسال با هدف شناخت سبک و سیره زندگی ائمه معصوم علیهم السلام در مدارس اجرا می‌شود. امسال هم این طرح به نام امام زمان‌(عج) در مدارس شهرستان‌های استان تهران اجرا شد.

کیایی بیان کرد: طرح مصباح‌الهدی با محوریت سیره و سبک زندگی امام زمان(عج) در شش مرحله به اجرا درآمد، مرحله اول افتتاحیه این طرح به مناسبت آغاز امامت ولی‌عصر(عج) بود که به این مناسبت برنامه‌هایی در فضای مجازی در کانال‌ها و گروه‌های مدارس بارگزاری شد، گزیده‌ای از زندگی امام زمان(عج)، اجرای سرود، پوستر و تیزر طرح و نیز تقدیر از منتخبین سال گذشته، بخشی از این مطالب بود.

کارشناس عترت و قرآن کریم اداره آموزش و پرورش رودهن تصریح کرد: مرحله دوم طرح مصباح‌الهدی همزمان با ولادت باسعادت امام حسن‌عسگری‌(ع) آغاز شد که در این مرحله مسابقات آنلاین کتابخوانی هماهنگ استانی ویژه دوره متوسطه اول و دوم از کتاب خسرو‌خوبان برگزار شد که ۶۰‌ نفر از دانش‌آموزان در آن شرکت کردند و همچنین مرحله سوم طرح، با اجرای برنامه‌هایی از جمله، مسابقات فرهنگی، هنری و پژوهشی ردپای جانان با موضوع بیان کرامت، زندگی نامه، احادیث و روایات همراه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار