به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل:

حمل و نقل، شاه‌کلید توسعه اقتصادی هر کشور است

اسلامشهر (پانا) -یک راننده وسیله حمل و نقل سنگین می گوید با تمام سختی‌های کار با وسایل نقلیه سنگین خاطرات خوبی هم وجود دارد که با سفر به تمام سرزمین ایران، طبیعت عالی کشور از جمله طلوع و یا غروب زیبای خورشید را می توان مشاهده کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حمل و نقل، شاه‌کلید توسعه اقتصادی هر کشور است

ایمنی در حمل و نقل از ضروریات بسیار مهم به شمار می‌آید. در تقویم ملی ایران هفتم اردیبهشت ماه را روز ایمنی حمل و نقل نام‌گذاری کردند، به همین مناسبت در گفت و گو با یک راننده ماشین سنگین ناوگان حمل و نقل به بیان دغدغه‌های او پرداختیم.

حمید ساده درباره شرایط کار کردن با ماشین سنگین به پانا گفت: «شرایط زندگی و روزگار به صورتی است که باید حتما کار کرد تا بتوان هزینه‌های بالای زندگی را بدست آورد. شاید در گذشته رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین با ساعت کاری کمتر درآمد خیلی بهتری داشتند، ولی اکنون بخاطر هزینه‌های زیاد مجبور هستیم ساعت بیشتری به دور از خانواده و در کل کشور کار کنیم و درآمد هم کمتر شده است.»

او ادامه داد: «وسایل نقلیه سنگین شرایطی دارند که با ماشین‌های درون شهری متفاوت هستند و در این راستا صبر و تحمل بسار مهم است و در کنار آن وقتی ماشین خراب می‌شود مخصوصا" در زمینه مواردی از جمله لاستیک‌ها سنگین هستند و این کار خیلی مشکل است و نیاز به قدرت بدنی زیادی دارد و از سوی دیگر هزینه‌های گران لوازم ماشین را نیز داریم، ولی با توجه به تمامی این دغدغه‌ها باید محموله‌های مردم را به مقصد برسانیم.»

این راننده وسیله سنگین ادامه داد: «با تمام سختی‌های کار با وسایل نقلیه سنگین خاطرات خوبی هم وجود دارد که با سفر به تمام سرزمین ایران طبیعت عالی کشور از جمله طلوع و یا غروب زیبای خورشید را شاهد هستیم. با توجه به موارد مذکور، امیدوارم روزی را ببینیم که در تمامی حوزه‌های حمل و نقل حمایت خوبی از رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین را توسط مسئولان شاهد باشیم و آموزش‌های لازم نیز در این زمینه استمرار داشته باشد.»

خبرنگاردانش‌آموز: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار