مهران شاهین طبع در گفت‌وگو با پانا

قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ برتر کار دسته جمعی بود

پرتاب پری پتی حیرت انگیز و نادر بود

تهران (پانا) - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان معتقد است قهرمانی این تیم در لیگ برتر کاری برنامه‌ریزی شده و براساس خرد جمعی بوده است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ برتر کار دسته جمعی بود

فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال با یک اتفاق دراماتیک و عجیب به پایان رسید‌. پرتاب حیرت‌انگیز پری پتی بازیکن تیم شهرداری گرگان نتیجه را برای گرگانی‌ها عوض کرد و این تیم پس از تساوی در وقت‌های قانونی، در وقت اضافه برای نخستین بار قهرمانی از آن خود کرد.

مهران شاهین طبع در گفت‌وگو با پانا در مورد قهرمانی شهرداری گرگان گفت: « تیم شهرداری گرگان دو سال پیش تا مرحله فینال رسید اما عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد، بعد از آن نگاه حمایتی به تیم شهرداری گرگان به وجود آمد و این تیم به صورت کامل مورد حمایت شهرداری و شورای شهر گرگان قرار گرفت، خوشبختانه این حمایت‌ها به گونه‌ای رقم خورد که الان قهرمانی این تیم را برای نخستین بار شاهد هستیم. »

وی ادامه داد: « البته در کنار این حمایت‌ها تیم شهرداری گرگان سال گذشته هم نتایج خوبی کسب کرد، هر چند که شیوع ویروس کرونا و همزمانی با مسابقات پلی آف همه برنامه ما را لغو کرد و منجر به لغو تمامی مسابقات شد اما عملکرد تیم قابل توجه است و اگر‌ شهرداری گرگان امروز عنوان قهرمانی در لیگ برتر را کسب می کند به این خاطر که دو سال برای کسب این عنوان تلاش کردند. »

سرمربی تیم شهرداری گرگان تاکید کرد: « امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات تحت تاثیر شرایط قرار گرفت و تیم‌ها تماشاگران زیادی از دست دادند. به خاطر متمرکز بودن رقابت‌ها تیم‌ها از حضور تماشاگر محروم شدند و این اتفاق ضربه بزرگی به تیم‌های پرهوادار زد. با این حال خیلی خوشحالم که مسابقات لیگ امسال با قهرمانی تیم شهرداری گرگان همراه شد. »

شاهین طبع همچنین در مورد شوت استثنایی پری پتی گفت: « در فضای مجازی هم دیدم این شوت پخش شد و‌خیلی هم امیدوارنه بود. البته کاری که پتی انجام داد بسیار نادر بود و باعث تغییر جریان بازی شد، در آن ثانیه‌های پایانی همه به فکر تعیین قهرمان هستند اما اقدام استثنایی پتی نه تنها نتیجه را تغییر نداد بلکه من فکر می‌کنم زیبای بسکتبال را بیشتر از گذشته نشان داد. »

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان گفت: « این قهرمانی کار دسته جمعی و براساس خرد جمعی بود. همه افراد تنها من را می‌بینند در حالی که در کنار ما نفرات زیادی هستند که در کنار تیم حضور دارند و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار