فولادوند در جلسه ستادبزرگداشت مقام معلم تاکید کرد

معلمان، جامعه را تحت تاثیرخود قرار می دهند و باید مورد توجه قرار بگیرند

تهران (پانا) - ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، جامعه را تحت تاثیرخود قرار می دهند و باید مورد توجه قرار بگیرند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش شهرتهران، با حضور فولادوند مدیرکل و شورای معاونین اداره کل به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و میلاد امام حسن مجتبی(ع)، ضمن تقدیر از ایثارگری جامعه فرهنگیان در ایام شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: برنامه های مهمی چون امتحانات و انتخابات را پیشرو داریم که می بایست با جدیت و دقت در اجرای هر چه بهتر آنها قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه خدمات و زحمات معلمان باید دیده شود، از فعالیت های فرهنگیان طی ۱۵ماه گذشته و به ویژه پس از شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: تا آخرین روز ماموریت خود تلاش و کوشش می کنم و از خودگذشتگی را وظیفه خود می‌دانیم، زیرا مجاهدت، دوست داشتن، خدمت و محبت کردن را در مکتب حاج قاسم سلیمانی آموخته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، با بیان اینکه معلمین جامعه را تحت تاثیر خود قرار می دهند و باید مورد توجه قرار بگیرند، اضافه کرد: تجلیل شایسته و بایسته باید از زحمات همکارانمان به خصوص ۲۱ منتخب استانی و منتخبین کشوری به عمل آید و از شبکه دانش آموزی شاد که بهترین فرصت را برای ارتباط بین ستاد و صف را فراهم آورده به خوبی بهره برداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار