رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر:

اورژانس بیمارستان قفل است، فقط بیماران با حال وخیم بستری می‌شوند

اسلامشهر (پانا) - رئیس بیمارستان امام رضا(ع) و مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از وضعیت بیماران کرونا درشهرستان سخن گفتند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اورژانس بیمارستان قفل است، فقط بیماران با حال وخیم بستری می‌شوند

معدنی پور، رئیس بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان اظهار کرد: با وجود افزودن یک بخش طی هفته گذشته به ظرفیت بستری‌های کرونایی، این بخش نیز ظرف دو روز پر شده و در حال حاضر هیچ تخت خالی برای بستری نداریم.

او با بیان اینکه درحال حاضر اورژانس بیمارستان قفل است، تأکید کرد: شرایط اصلا خوب نیست، بسیاری از پزشکان و کادر بیمارستان درگیر بیماری شده و بستری هستند و در بیمارستان امام رضا(ع) هم تنها بیماران با حال وخیم بستری خواهند شد و تعداد زیادی از مبتلایان سرپایی مداوا و یا برگشت داده می‌شوند.

در ادامه فاطمه تاجیک مدیر شبکه بداشت و درمان اسلامشهر در سخنانی بیان کرد: ظرفیت فوتی‌های کرونایی در اسلامشهر رو به افزایش است و بیمارستان امام رضا(ع) باید افزایش پذیرش داشته باشد. بیماران را نمی‌توان به سمت تهران ارجاع داد و افراد در جابجایی بیمارستان فرصت را از دست خواهند داد. اضافه کردن فضای اورژانس تنفسی بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر از ضروریات مهم به شمار می‌آید و اگر به صورت استفاده از یک کانتینر بزرگ هم باشد خوب است.

او در رابطه با رعایت محدودیت‌های ستاد ملی کرونا خاطرنشان کرد: ادارات دفاتر خدمات قضائی و پیشخوان‌های دولت کارکنان خود را کاهش ندادند و مردم و رسانه‌ها از این مورد شکایت دارند و شبکه بهداشت و درمان هم تحت فشار است. جهت بازرسی نمی‌توان به تمامی مراکز رفت و همکاری همه مسئولان شهرستان ضروری است.

خبرنگاردانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار