رئیس کل دادگستری استان زنجان :

لزوم تعامل همه دستگاهها در چهارچوب قانون برای محرومیت زدایی و توسعه روستایی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان در راستای گسترش تعاملات دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تعامل همه دستگاهها در چهارچوب قانون برای محرومیت زدایی و توسعه روستایی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، در ابتدا خواجه ای گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی چهار دهه منشا خدمات فراوانی در تامین مسکن ،خدمت رسانی به روستاییان و محرومیت زدایی داشته و نماد توسعه و خدمت بی منت در مناطق محروم به شمار می آید که در همه شرایط بدون وقفه کار خدمتگذاری به شریف ترین اقشار جامعه را بر عهده داشته است.

وی خواستار تعامل بیشتر بنیاد مسکن با دستگاه های اجرایی و همچنین دادگستری زنجان شد و تاکید کرد: بنیاد مسکن بر اساس وظیفه ذاتی و توانایی های خود برای بازسازی، نوسازی و تامین مسکن محرومان اقدامات خوبی داشته که امیدواریم در آینده با شناساندن بیشتر این فعالیت ها و عملکرد برجسته این نهاد انقلابی در استان برای مردم شاهد توفیقات بیشتری برای این‌نهاد خدمتگزار باشیم.

در ادامه صادقی نیارکی تصریح کرد: افق توسعه گرای نگاه و تدبیر امام خمینی (ره) در پایه گذاری ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی به گونه ای است که با گذشت زمان روز به روز به پویایی و ژرف اندیشی آن بیشتر از گذشته پی می بریم و بر همین اساس است که نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته ضمن طرح نمونه ای از یک انقلاب مردمی و ولائی، الگویی جهانی و بین المللی باشد.

وی با بیان اینکه، خدمات این نهاد در راستای محرومیت زدایی کاملا ملموس است، اظهار داشت: دادگستری همانند گذشته آمادگی هر نوع همکاری با بنیاد مسکن در زمینه رفع مشکلات و کمک به اقشار کم درآمد جامعه را دارد و از همه ظرفیت های قانونی استفاده خواهد کرد.

وی بر لزوم تعامل با همه دستگاهها در چهارچوب قانون برای محرومیت زدایی و توسعه روستایی تاکید کرد و گفت با همراهی بنیاد مسکن یا درآمد زایی، استفاده از ظرفیت خیرین و ائمه جماعات و دهیاری های و همچنین تعامل ویژه با دستگاه های اجرایی به ویژه راه و شهرسازی می توان در راستای تامین زمین و مسکن مناسب برای محرومین قدم های جدیدی برداشت، که قطعا تحقق اقتصاد مقاومتی را به همراه خواهد داشت که در این راستا دادگستری نیز همه تلاش خود را خواهد نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار