تمدید محدودیت‌های کرونایی در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اردبیل

اردبیل(پانا) - فرماندار اردبیل اعلام کرد در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی محدودیت‌های کرونایی در سطح شهرستان اردبیل تمدید می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تمدید محدودیت‌های کرونایی در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اردبیل

به گزارش فرمانداری اردبیل ، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جریان بازدید میدانی از نحوه رعایت محدودیت‌های کرونایی در شهر اردبیل گفت: در شرایط کنونی اگر همراهی همه مردم را در اجرای محدودیت‌های شرایط کرونایی نداشته باشیم، زمان محدودیت‌ها تمدید خواهد شد و ادامه این وضعیت اقتصاد شهرستان را با مشکل مواجه خواهد کرد.

او ضمن قدردانی از اصنافی که محدودیت‌های ابلاغی را رعایت می‌کنند افزود: این عزیزان در شرایط سخت اقتصادی برای سلامتی مردم و کنترل انتشار ویروس کرونا تلاش می‌کنند و مردم نیز در مقابل باید از حضور غیرضرور در اماکن عمومی خودداری کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: در شرایط کنونی عموم شهروندان فقط باید برای انجام امور خیلی ضرور در محافل عمومی و خارج از منزل حضور یابند و درخواست دارم فقط یک نفر از اعضای خانواده برای تامین مایحتاج عمومی مردم و حسب ضرورت از منزل خارج شود.

امامی یگانه ابراز امیدواری کرد: با همراهی همه مردم در اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در آینده نزدیک شاهد کاهش تعداد بستری و فوتی در سطح شهرستان اردبیل باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار