نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹
تهران (پانا) - مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان، ابلاغ کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با استناد به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش و آیین نامه های مربوطه و در اجرای «برنامه ریزی، طراحی سوالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی در سال ۹۹»، از سوی «مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش»، دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی -تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»، به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.
در بندهایی از این دستورالعمل آمده است؛
درشرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیبابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم باشد، ارزشیابی دانش آموزان مطابق آیین نامه های مربوط و مجوز ستاد کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام خواهد شد.
درشرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیبابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم نباشد، ارزشیابی دانش آموزان مدارس روزانه دوره های اول و دوم متوسطه به استثنای پایه نهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری، و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می شود.
نحوه ارزشیابی از دانش آموزان با نیازهای ویژه، در دروس غیرنهایی از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ خواهد شد.
شایان ذکر است؛ بر اساس این دستورالعمل، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی -تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، در بازه زمانی ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲۲ خردادماه انجام خواهد شد.
فایل کامل دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی -تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»، را از اینجا مطالعه کنید.
ارسال دیدگاه