فرماندار اسلامشهر :

نقش موثر فرهنگیان در برگزاری باشکوه انتخابات 1400

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: فرهنگیان مانند گذشته در برگزاری باشکوه انتخابات مهم ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در خردادماه 1400 نقشی موثر و سازنده بر عهده دارند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر فرهنگیان در برگزاری باشکوه انتخابات 1400

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد: تمام تلاش دشمنان ناامید کردن مردم از آینده کشور است و در حال حاضر رسانه‌های ضدانقلاب و معاند بر کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تمرکز کردند.

او به مشارکت معلمان شهرستان اسلامشهر در روند برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: در این شرایط خطیر و حساس امیدواریم فرهنگیان عزیز پای کار بیایند و مردم و خانواده‌ها را جهت حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی ترغیب و تشویق کنند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: تخریب‌ها، تهمت‌ها و افتراهایی که این روزها در فضای مجازی افراد و جناح‌ها مختلف سیاسی علیه یکدیگر مطرح می‌کنند، باعث مأیوس شدن مردم می‌شود.

مرسلپور گفت: شرایط سخت اقتصادی ناشی از جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران و شیوع ویروس کرونا آرامش و امنیت خاطر خانواده‌ها را تحت الشعاع قرار داده و نباید با تسویه حساب‌های سیاسی و طرح موضوعات بی‌پایه و اساس فشار مضاعفی بر اذهان مردم تحمیل شود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار