با استفاده از ظرفیت شبکه شاد

دومین دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره مجازی آموزش خبرنگاری به دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق استان در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان سیستان و بلوچستان برگزار شد

محمود همت در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در راستای اجرای بسته تحولی «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان دومین دوره آموزشی خبرنگاری به دانش آموزان را آغاز کرد.

وی افزود: در مرحله اول که در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، 20 نفر از دانش آموزان مرکز استان آموزش های لازم در زمینه اصول خبرنویسی، گزارش نویسی و فنون مصاحبه را دریافت کردند.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مرحله دوم این دوره ویژه دانش آموزان شهرستان ها و مناطق برگزار شده و حدود 200 دانش آموز دختر و پسر آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

همت تصریح کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت های کرونایی این دوره به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار شده و ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: دوره آموزشی دختران به مدت سه روز از 29 تا 31 فروردین برگزار شد و دوره پسران نیز به همین صورت از 2 تا 4 اردیبهشت انجام خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان وظیفه اصلی خبرگزاری پانا را تربیت نسل رسانه ای کشور عنوان کرد و گفت: تربیت دانش آموزان مطالبه گر و مسئولیت پذیر از جمله اهداف نهایی بسته تحولی و سند تحول بنیادین است که آموزش های خبرنگاری در خبرگزاری پانا زمینه ساز تحقق این اهداف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار