دانشگاه علوم پزشکی گیلان هشدار داد:

افزایش آمار مراجعین سرپایی به مراکز منتخب کرونا در گیلان

رشت ( پانا) -  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش آمار مراجعین سرپایی به مراکز منتخب کرونا در استان، گفت پیش بینی می شود در روزهای آینده، موارد بستری و فوت بیماران کرونایی در استان افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آمار مراجعین سرپایی به مراکز منتخب کرونا در گیلان

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود به مرحله چهارم موج کرونا در کشور اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر شاهد افزایش آمار مراجعین سرپایی به مراکز منتخب کرونا در استان هستیم که پیش بینی می شود در روزهای آینده افزایش موارد بستری و فوت را به دنبال داشته باشد.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی و تقویت نظام مراقبت بیماری پایبندی به اجرای دقیق قرنطینه و ایزوله بیماران به خصوص قرنطینه معکوس ( مراقبت افراد سالمند و در معرض خطر) توسط مردم را مهمترین اقدام در حال حاضر عنوان کرد و از شهروندان خواست رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از دورهمی های خانوادگی، شستن مکرر دستها و استفاده از ماسک را با جدیت بیشتری در برنامه خود داشته باشند.

حیدرزاده تصریح کرد: در صورت همکاری مردم در اجرای شیوه نامه های بهداشتی قادر خواهیم بود از موج اخیر کرونا عبور کنیم، در غیر اینصورت، شرایط به مراتب پیچیده تر و دشوارتر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار