برنامه های ماه مبارک رمضان در فضای مجازی

رودهن( پانا) -کارشناس قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش رودهن گفت مسابقه‌هایی برای روزه اولی‌ها از جمله، نقاشی، دلنوشته، عکس از سفره افطار و یک برنامه پخش مستقیم از حرم امام رضا علیه السلام در یکی از شب‌های احیا درنظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۸۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های ماه مبارک رمضان در فضای مجازی

زینب اشکور کیایی، کارشناس قرآن وعترت اداره آموزش و پرورش رودهن در گفت و گو با پانا اظهار کرد: امسال باتوجه به شیوع کرونا ‌برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار می‌‌شود.

او افزود: ما هر روز دعاهای سحر و روز مخصوص، کلیپ سخنرانی علمای دین، مختصری از شرح دعای ابوحمزه، حکم شرعی روزه باتوجه به استفتائات رهبری، متن و صوت خوانی قرآن و چند نکته اخلاقی خواهیم داشت. مسابقه‌هایی نیز برای روزه اولی‌ها از جمله، نقاشی، دلنوشته، عکس از سفره افطار و یک برنامه پخش مستقیم از حرم امام رضا علیه السلام در یکی از شب‌های احیا هم در نظر گرفته شده است. از دیگر برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان، ختم قرآن برای نوجوانان در منازل و در کنار خانواده، تهیه و توزیع کتابچه نغمه‌های آسمانی(گزیده‌ای از دعاهای ماه مبارک رمضان) بین همکاران اداری و معاونین پرورشی مدارس و همکاران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.

کارشناس قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش رودهن سایر برنامه‌های ماه رمضان را شامل این موارد دانست: قرار دادن روزانه یک جز از قرآن کریم(صوتی و متنی)، یادآوری روزانه زنگ نماز، ارائه روزانه یک حکم شرعی ویژه ماه مبارک رمضان، برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، تشویق و توصیه به طرح اکرام و کلیپ سخنرانی ویژه ماه مبارک رمضان.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار