مدیر دانش آموزی استان خبر داد:

دومین روز دوره آموزش خبرنگاری پانا ویژه دختران در کردستان برگزار شد

سنندج(پانا) - احمدعبداللهی مدیر سازمان دانش آموزی کردستان از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری مجازی (در بستر شاد) برای دانش آموزان استان از تاریخ 29 فروردین تا 31 فروردین خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دومین روز دوره آموزش خبرنگاری پانا ویژه دختران در کردستان برگزار شد

احمدعبداللهی در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر افزود: این دوره صبح دیروز یکشنبه 29 فروردین همزمان با سراسر کشور آغاز شد و در روزهای، دوشنبه 30 و سه شنبه 31 فروردین با عناوین خبرنویسی،مصاحبه و گزارش نویسی ویژه دانش آموزان دختر شهرستان و مناطق به صورت آنلاین در شبکه شاد ادامه خواهد داشت و اولین جلسه این دوره توسط خانم نظامی پور از مدرسین پانای استان برگزارشدو ادامه تدریس دوره آموزشی باخانم نوراللهی وخانم مدرسی خواهد بود .

مدیر سازمان دانش آموزی استان،گفت: کلاس‌ها به صورت ویدئو کنفرانس و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و حضور تمام شرکت‌کنندگان در تمام ساعات آموزشی الزامی است.

عبداللهی افزود: عدم شرکت دانش آموزان در کلاس‌ها به منزله انصراف از دوره تلقی می شود و برای شرکت کنندگان نیز، در پایان دوره آموزشی، کارت معتبر خبرنگاری صادر خواهد شد.

مدیردانش آموزی استان ادامه داد:96 نفر از دانش آموزان پسر و دختر به تفکیک در دو گروه 48 نفری در این دوره شرکت می کنند. دوره آموزشی ویژه پسران 5،4 و 6 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار