۷۵ تن مرغ پس از سه روز کمبود، در بازار کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

جریمه ۸ میلیاردی برای دو مرغداری در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - رئیس سا زمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد با همکاری مسئولان امروز ۷۵ تن مرغ کشتار زنده مازاد بر نیاز استان با قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
۷۵ تن مرغ پس از سه روز کمبود، در بازار کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

به گزارش اداره کل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج الدینی با اعلام این خبر گفت: در مدت سه روز اخیر عاملان توزیع مرغ که به دنبال افزایش قیمت مرغ بودند از عرضه مرغ خودداری می کردند، همین امر باعث کمبود مرغ در روز‌های اخیر شده بود.
وی افزود: نیاز بازار مردم کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ تن مرغ است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه خوشبختانه ۶۴۰ هزار قطعه جوجه ریزی شده گفت: بیش از ۱۲۰۰ تن مرغ کشتار در ماه مبارک رمضان از ۲۵ فروردین ماه تا ۲۵ اردیبهشت ماه در بازار استان توزیع می شود.

جریمه ۸ میلیاردی برای دو مرغداری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی مرغداریهایی که نهاده دولتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند هیچ گونه جوجه ریزی نداشتند.

براتعلی صالحی با اشاره به اینکه این مرغ داری ها شناسایی شدند افزود: پرونده متخلان به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، به شعبه ویژه ارجاع و با سرعت بررسی شد.

وی ادامه داد: متصدیان مرغداری ها به پرداخت ۸ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: متاسفانه تعدادی از عاملان مرغ کهگیلویه و بویراحمد، مرغ دولتی را خارج شبکه و به استانهای همجوار ارسال می کنند که پرونده های این افراد در دست بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار