شمارگان کتاب «شِش شاگردِ تازه» به ۲۱۵هزار نسخه رسید

تهران (پانا) - شمارگان کتاب «شِش شاگردِ تازه» به نویسندگی فرانتس براندنبرگ و ترجمه وحید نیکخواه‌آزاد در دهمین مرحله چاپ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ۲۱۵هزار نسخه رسید.

کد مطلب: ۱۱۷۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شمارگان کتاب «شِش شاگردِ تازه» به ۲۱۵هزار نسخه رسید

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، بازسازی تصاویر کتاب «شش شاگرد تازه» که برای اولین بار در سال ۱۳۶۵ از سوی کانون منتشر شد را زنده‌یاد وجیه‌الله فردمقدم بر عهده داشته است.
این کتاب داستان شش بچه موش را پنج بخش روایت می‌کند که در اولین روز مدرسه، بابا موشه صبح زود آن‌ها را از خواب بیدار کرد. همه بیدار شدند، جز موشی که در رختخواب ماند و... و.
در مدرسه، موشی روی نیمکت اول نشست و نقاشی کرد. هر کاری که خانم موشه به شاگردها می‌گفت، موشی کار دیگری می‌کرد. اما وقتی به خانه برگشت، متوجه شد که او هم مثل دیگر موش‌ها هم ریاضی خوانده است، هم هنر، هم ورزش کرده است و هم...!
این کتاب ۵۶ صفحه‌ای که برگزیده شورای کتاب کودک نیز شده است مناسب کودکان ۷ سال به بالا (نوخوان) است.
کتاب «شِش شاگردِ تازه» با قطع رقعی در دهمین مرحله چاپ با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده تا شمارگان آن در مجموع به ۲۱۵هزار نسخه برسد.
علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت ۱۰هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور، فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار