بومی‌سازی برنامه‌ها گامی موثر در جهت ارتقاءمجموعه‌هاست

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در دومین جلسه حوزه ستادی این سازمان گفت اجرای برنامه های متنوع در سازمان نیازمند برنامه ریزی و پشتکار است.

کد مطلب: ۱۱۷۸۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بومی‌سازی برنامه‌ها گامی موثر در جهت ارتقاءمجموعه‌هاست

محمود رجبی پور ضمن اشاره به کلام پیامبر اکرم(ص) که فرمودند: کسی که به قرآن تمسک جوید خداوند دست او را گرفته و نجات می‌دهد گفت: با توکل به خدا و پشتکار می توانیم به اهدافمان برسیم و بیش از اینکه به کمیت فکر کنیم باید به کیفیت فکر کنیم.

وی افزود: کرونا وضعیت کاری را تغییر داده و ساعات کاری هم فقط منحصر به ساعات اداری نیست و ما بخش عظیمی از کارها را در ساعات غیر اداری انجام می‌دهیم.

رجبی پور گفت: با توجه به کمبود نیرو در سازمان دانش آموزی باید فعالیتها طوری بین افراد تقسیم شود که هم ایجاد خستگی نکند و هم فعالیتها به بهترین وجه انجام شود.

وی گفت: سال پر برنامه ای را پیش رو داریم و باید با قدرت پیگیر برنامه ها باشیم که در این خصوص با بومی سازی برنامه ها دانش آموزان را بیشتر در اجرای برنامه ها دخیل کنیم.

لازم به ذکر است در این جلسه مسئول روابط عمومی و مسئول خبرگزاری پانا گزارشی از برنامه های انجام شده و در دست اجرا را ارائه و در این خصوص تبادل نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار