معزی:تامین واکسن کرونا و عرضه همراه با شفافیت آن، دغدغه رییس‌جمهور است

تهران (پانا) - معاون ارتباطات دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه تامین واکسن خارجی، مرحله‌ای حیاتی در محافظت از سلامت عمومی است، گفت تامین واکسن کرونا و عرضه همراه با شفافیت آن، دغدغه اساسی رییس‌جمهور است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معزی:تامین واکسن کرونا و عرضه همراه با شفافیت آن، دغدغه رییس‌جمهور است

علیرضا معزی در حساب کاربری خود در رشته توئیتی نوشت، تامین واکسن و عرضه‌ی توأم با شفافیت آن به جامعه طبق سند ملی واکسیناسیون، دغدغه‌ اساسی رییس‌جمهور است

وی ادامه داد: روحانی شخصا و مستقیما مسأله‌ واکسن را پیگیری می‌کند و هر مشکلی در واردات آن توسط بخش خصوصی، از طریق دفتر رییس‌جمهور قابل پیگیری است.

معاون ارتباطات دفتر رییس جمهوری افزود: در فقدان واکسیناسیون عمومی، موج‌ها تکرار و «جان عزیز» هموطنان بیشتری از دست خواهد رفت.

معزی اضافه کرد: تا پیش از عرضه‌ واکسن داخلی و تا زمانی که همت و تکاپوی ستایش‌برانگیز نهادهای داخلی به کسب مجوز و تولید انبوه نرسیده، تامین واکسن خارجی، مرحله‌ای حیاتی در محافظت از سلامت عمومی است.

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراه با موج چهارم شیوع ویروس کرونا در کشور در شبانه روز گذشته ۳۲۱ هموطن جان خود را از دست داده اند و ۲۵ هزار نفر دیگر مبتلا به این ویروس شناسایی شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار