رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

اولین دوره آموزش مجازی خبرنگاری در سال ۱۴۰۰ برگزار می شود

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان از برگزاری اولین دوره آموزشی مجازی خبرنگاری برای دانش آموزان هرمزگان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره آموزش مجازی خبرنگاری در سال ۱۴۰۰ برگزار می شود

اسماعیل خرامیده با بیان این خبر عنوان کرد: خبرگزاری پانا به عنوان مرجع خبری، اطلاع رسانی و رسانه ای وزارت آموزش و پرورش بیش از آنکه صرفاً یک پایگاه خبری باشد یک فضای تربیتی است که می تواند زمینه های تربیت اجتماعی، خلاقیت و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم کند که در همین راستا خبرگزاری پانا اقدام به برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری کرده است.

وی در مورد زمان و نحوه برگزاری دوره افزود: این دوره آموزشی از تاریخ ۲۹ فروردین لغایت ۳۱ فروردین برای دانش آموز- خبرنگاران دختر و از تاریخ چهارم تا ششم اردیبهشت ماه برای دانش آموز- خبرنگاران پسر در بستر شبکه شاد به صورت پخش زنده برگزار می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان اضافه کرد: این دوره در سه محور خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه زیر نظر مدرسین مجرب خبرگزاری پانای هرمزگان برگزار می شود.

این مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد: با شناسایی و توانمند سازی دانش آموزان علاقه مند و توانا در عرصه خبرنگاری، انشاالله به زودی شاهد تحول روند تولید خبر در عرصه آموزش و پرورش خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار