مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

رمضان، مدرسه انسان سازی، کلاس معنویت و معلم تطهیر جان است

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، در پیامی گفت رمضان، مدرسه انسان سازی، کلاس معنویت و معلم تطهیر جان است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رمضان، مدرسه انسان سازی، کلاس معنویت و معلم تطهیر جان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن پیام احمد اسکندری نسب به شرح زیر است:

"شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَ بَیِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَ الْفُرْقَانِ" [سوره بقره، آیه 185]

با نام خدایی که کتاب آسمانی و درس آموز قرآن را چون ستاره ای پرفروغ در مسیر زندگی مان قرار داد تا راه را از بیراهه بازشناسیم و در تاریکی های نادانی و ناآگاهی سرگردان نشویم.

رمضان، مدرسه انسان سازی، کلاس معنویت و معلم تطهیر جان است، در این ماه وجود مومنان از نسیم روح بخش کلام وحی تازه می شود و عاشقان خالق بی همتا در هر سحرگاه و هر غروب از افق ایمان و انسانیت طلوع می کنند.

رمضان فرصت خودسازی و معرفت بیشتر ذات یگانه حضرت پروردگار و روزه داری همه جانبه است که به فرموده حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، خواب روزه دار عبادت، خاموشی او تسبیح، عمل وی پذیرفته شده و دعای او مستجاب است.

اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن، ماه عبادت های عاشقانه و نیایش های عارفانه به همه مومنان درگاه حق، به ویژه فرهنگیان بزرگوار و سختکوش و فرزندان عزیزم مخصوصا دانش آموزان روزه اولی، آرزومندم خداوند سبحان به همه ما توفیق بهره مندی از برکات و فیوضات این ماه فرخنده و تلاوت قرآن کریم و عمل به آن را عنایت کند.

امید است به برکت این ماه پرخیر و زیبا، شاهد رقم خوردن نتایج درخشان آموزشی و پرورشی در پایان سال تحصیلی جاری و به ثمر نشستن همه تلاش های معلمان و دانش آموزان عزیز این دیار، بهبود حال بیماران کرونایی، توان مضاعف برای مدافعان سلامت و مدیریت و مهار بیشتر این بیماری باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار