زمان برگزاری امتحانات نوبت پایانی مدارس سیستان و بلوچستان اعلام شد

زاهدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش سیستان و بلوچستان از آغاز امتحانات نوبت پایانی مدارس استان از 18 اردیبهشت ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری امتحانات نوبت پایانی مدارس سیستان و بلوچستان اعلام شد

احمد بختیاری معاون آموزش متوسطه اداره کل در جلسه ستاد امتحانات اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا و تغییراتی که در نحوه فعالیت مدارس در فرآیند یاددهی یادگیری ایجاد شده لازم است در جهت صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان فرآیند برگزاری امتحانات به بهترین نحوه و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

وی بر بکارگیری از همه امکانات و ظرفیت‌ها در راستای برگزاری هرچه مطلوبتر و دقیق تر امتحانات بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت متبوع تاکید کرد و گفت: امتحانات پایه ششم ابتدایی به صورت هماهنگ منطقه ای، پایه نهم هماهنگ استانی و پایه دوازدهم هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در این جلسه دوره زمانی برگزاری امتحانات نوبت پایانی مدارس در دوره ابتدایی از ۱۸ ا تا ۳۰ اردیبهشت 1400، متوسطه اول از ۱۸ اردیبهشت تا ۴ خرداد 1400، متوسطه دوم از ۱۸ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد 1400 و همچنین امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۲۹ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار