برگزاری جلسه شورای فرهنگ‌عمومی شهرستان قرچک

قرچک(پانا)- جلسه شورای‌فرهنگ‌عمومی شهرستان‌قرچک به ریاست امام جمعه، با حضور فرماندار و دیگر مسئولان عضو با محوریت تبیین‌شعارسال و اعلام ویژه‌برنامه‌های ماه‌مبارک‌رمضان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای فرهنگ‌عمومی شهرستان قرچک

به گزارش فرمانداری قرچک، در این جلسه حجت‌الاسلام اسماعیلی امام‌جمعه شهرستان‌ قرچک در سخنانی تأکید کرد: ویژه برنامه‌های ماه‌مبارک‌رمضان در این شهرستان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود و مسجدمحوری به عنوان مهمترین شاخصه این ماه در روند برگزاری برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد.

او افزود: ماه‌مبارک رمضان بهترین زمان برای رسیدن به درجات ‌والای‌کمال و تقوا است که همه باید از این فرصت‌الهی بهره‌مند شویم تا ضمن تمرین‌خودسازی، همه ابعاد‌انسانیت را در خود پرورش داده و تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام اسماعیلی بیان کرد: در ماه‌مبارک‌رمضان تمامی ادارات و نهادها بخصوص ارگان‌های‌فرهنگی برای اجرای برنامه‌های این‌ایام همکاری لازم را داشته باشند و به توصیه‌های ستاد‌ملی مقابله با کرونا نیز عمل کنند.

او بیان کرد: شعار امسال با توجه به نیاز جامعه و مقتضیات ‌زمان از سوی مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) اعلام شده که ضرورت دارد برای تحقق‌آن کلیه ‌ادارات وارد عمل شوند.

امام‌جمعه شهرستان گفت: شهرستان قرچک طی دوسال گذشته در حوزه اشتغال و تولید جان گرفته که ضمن قدردانی از تمامی ادارات‌ مرتبط و در رأس‌آنها‌ فرماندار، خواستار تلاش‌حداکثری برای رونق بیشترتولید در این شهرستان ‌نوپا با جمعیت ‌جوان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار