محسنی بندپی:

سال گذشته، تحقق اشتغال ۱۲۴ درصدی در استان تهران عملیاتی شد

تهران (پانا) - استاندار تهران عملکرد دستگاه‌های مختلف و معاونت‌های استانداری تهران در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سال گذشته، تحقق اشتغال ۱۲۴ درصدی در استان تهران عملیاتی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در نخستین جلسه شورای اداری استان تهران در سال 1400 ضمن قدردانی از فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعامل و انسجام ایجاد شده میان دستگاه‌های نظارتی، اظهار داشت:‌ خوشبختانه با هماهنگی ایجاد شده اقدامات اثربخشی انجام شده و وحدت و هماهنگی موجود شرایط خدمت‌رسانی در استان تهران را اثربخش‌تر کرده است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رویداد پیش رو در سال جاری انتخابات است افزود: در استان تهران و حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر چهار انتخابات برگزار می‌شود که طی آن سه نماینده برای مجلس خبرگان رهبری، یک نماینده برای مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

استاندار تهران عنون کرد:‌ اقدامات خوبی در حوزه سیاسی انجام شده که به صورت ویژه در برگزاری انتخابات باید استمرار پیدا کند و در انتخابات دستگاه‌های اجرایی باید بی‌طرف باشند و اعمال قانون را در دستورکار قرار دهند و در جهت افزایش مشارکت مردم گام بردارند.

محسنی بندپی گفت:‌ همه دستگاه‌های استان برای برگزاری انتخابات باید همکاری لازم را داشته باشند و از سوی دیگر نسبت به تغییر مدیران شهرستانی دقت داشته باشند که هیچ تغییری نداشته باشیم به ویژه در حوزه سیاسی تغییری همچون تغییر بخشدار و مدیرکل متوقف شود تا نسبت به ایجاد ثبات و بهره‌گیری از نیروهای موجود حرکت کنیم.

وی توضیح داد: ساختار نیروهای نظامی و انتظامی استان تهران با جمعیت سازگاری ندارد و اقداماتی در این حوزه انجام شده تا ارتقای ساختار تحقق پیدا کند اما باید با استفاده از تکنولوژی شرایط اطمینان بخش بیش از پیش فراهم شود.

وی ادامه داد: تقدیر شورای امنیت کشور از شورای تامین استان حکایت از اقدامات موثر حوزه امنیتی و اثربخشی اقدامات آنها دارد.

استاندار تهران عنوان کرد: در سال گذشته تحقق اشتغال ۱۲۴ درصدی در استان عملیاتی شد که این مهم با همت همه دستگاه‌های اجرایی انجام شده است و به این ترتیب در سال ۹۹ رونق تولید به معنای واقعی در تهران محقق شده است، ضمن اینکه سرمایه‌گذاری خارجی افزایش پیدا کرده و فضای کسب و کار فراهم شده است.

محسنی بندپی افزود: در حوزه عمرانی نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شد که از جمله آن می‌توان به افزایش پروژه‌های افتتاحی در سال گذشته اشاره کرد؛ از سوی دیگر اتمام پروژه‌های نیمه کاره در استان سرعت پیدا کرد و در اردیبهشت امسال بیمارستان شهرستان ملارد و بیمارستان فیروزآبادی ری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به لزوم توسعه دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: بیمارستان شهرستان شهریار نیز که در سال 96 حدود ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت در سال گذشته پیشرفت فیزیکی آن به ۹۳ درصد رسید، همچنین سد ماملو در آستانه افتتاح است، پروژه غدیر افتتاح شده و اقدامات خوبی در رابطه با خط ریلی قدس و مسیر شرق استان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار