شهردار قرچک؛

عملیات ساخت ۴ پروژه مهم شهری قرچک در حال اجراست

پانا ( قرچک ) - شهردار قرچک از روند اجرایی ساخت چهار پروژه مهم شهری شامل کمربندی شمالی، پردیس سینمایی، آرامستان و فرهنگ‌سرای بزرگ شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
عملیات ساخت ۴ پروژه مهم شهری قرچک در حال اجراست

به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک،خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک، در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته با شرایطی که در نظر گرفته شده، 60 درصد بودجه شهرداری به پروژه‌های عمرانی اختصاص می‌یابد.

او افزود: سال گذشته نیز پروژه‌های مهمی از جمله فاز نهایی کمربندی جنوبی، افتتاح چند سرای محله، بوستان، سالن ورزشی و ... به بهره‌برداری رسید.

خرمی شریف در تشریح پروژه‌های در حال اجرای سال ۱۴۰۰ گفت: فاز اول کمربندی شمالی 60 درصد، پروژه آرامستان 30 درصد، پردیس سینمایی 15 درصد و فرهنگ‌سرای بزرگ شهر نیز 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها به سرانه‌های عمومی افزوده می‌شود و مسیر توسعه شهری در این شهرستان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

او گفت: سرانه فضای سبز هر شهروند قرچکی به ۱۷ مترمربع رسیده که با این وسعت اندک و تراکم جمعیت، اتفاق خوبی در عرصه توسعه فضاهای شهری رقم خورده و منجر شد تا قرچک از این حیث رتبه دوم استان تهران را کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار