مدیر کل قرآن، عترت و نماز خبر داد

استقبال بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر از برنامه ستارگان قرآنی

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از استقبال مخاطبان از پخش برنامه «ستارگان قرآنی» در ایام نوروز از شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
استقبال بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر از برنامه ستارگان قرآنی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمد رضا مسیب زاده گفت: با وجود تعطیلی کلاس های آنلاین در ایام نوروز برنامه ای با عنوان «ستارگان قرآنی» به منظور تشویق دانش آموزان به حفظ قرآن کریم طراحی و پخش شده است.

وی افزود: برنامه ستارگان قرآنی در ایام نوروز 1400 هر شب ساعت 20 به مدت 13 شب پخش بصورت پخش زنده از کانال حفظ قرآن کریم شبکه شاد پخش شد که با استقبال بیش از 2 میلیون و سیصد هزار مخاطبان از سراسر کشور مواجه شد.

مسیب زاده با اشاره به محتوای این برنامه خاطرنشان کرد: طی فراخوانی که در اسفند ماه به دانش آموزان مدارس کشور اطلاع رسانی شد، از دانش آموزانی که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند، خواسته شد که فیلم کوتاهی از زندگی و شیوه خودشان برای حفظ قرآن را در منزل ضبط و به دبیرخانه پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم ارسال کنند.

وی ادامه داد: از مجموع فیلم های متعدد رسیده از طرف دانش آموزان، در طی 13 قسمت این برنامه، فرصت معرفی 56 نفر از دانش آموزان حافظ کل قرآن کریم فراهم شد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: با توجه به استقبال دانش آموزان از این برنامه و مطالبه خانواده های محترم، پخش برنامه ستارگان قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان نیز با معرفی دانش آموزان حافظ کل قرآن کریم، ادامه خواهد یافت.

وی گفت: در پایان نیز از زحمات خالصانه عزیزان قرارگاه مجازی قرآن عترت و نماز استان های سراسر کشور و بویژه پایگاه حفظ قران کریم مستقر در استان خراسان رضوی صمیمانه تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار