چراغ سبز فوق ستاره برای حضور در نیوکمپ؛ لیونل مسی کهکشان بارسلونا را کامل می‌کند؟

تهران (پانا) - ستاره تیم ملی فوتبال برزیل تمایل خود برای حضور دوباره در تیم بارسلونا و هم بازی شدن با لیونل مسی را نشان داده است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
چراغ سبز فوق ستاره برای حضور در نیوکمپ؛ لیونل مسی کهکشان بارسلونا را کامل می‌کند؟

باز هم با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، بحث بازگشت نیمار به بارسلونا داغ شده است اما این بار در حالی خبر از احتمال بازگشت او به اسپانیا منتشر شده که طی چند وقت اخیر مذاکرات فشرده‌ای بین نیمار و مدیران باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد این بازیکن در جریان بود.

در حالی که هواداران پاری سن ژرمن امیدوار به تمدید قرارداد با نیمار بودند، رسانه‌های اسپانیایی خبر دادند که این بازیکن برزیلی به صورت ناگهانی روند مذاکرات خود با پاریسی‌ها برای تمدید قرارداد را متوقف کرده است و قصد دارد یکبار دیگر شانس خود برای بازگشت به بارسلونا را امتحان کند.

بنابر گزارش‌هایی که رسانه‌های اسپانیایی منتشر کرده‌اند، علت توقف مذاکرات نیمار و پاری سن ژرمن اخباری است که از اسپانیا به این بازیکن رسیده است و حکایت از این دارد که لیونل مسی با مدیر جدید باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است و از آنجا که نیمار می‌خواهد باز هم بازی کنار لیونل مسی را تجربه کند، یکبار دیگر به مدیران بارسلونا برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است.

نیمار که تابستان 2017 از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست، تا تابستان 2022 با این تیم فرانسوی قرارداد دارد اما براساس بندی از قراردادش، تابستان سال جاری می‌تواند با پرداخت مبلغ آزادسازی از این تیم جدا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار