عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

رفع تعلیق فدراسیون جودو بارقه های امید را در بین ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته روشن کرد

خرم آباد (پانا) - امروزه جایگاه ورزش به عنوان یکی از منابع قدرت و وسیله ای برای ارتقا قدرت دیپلماسی عمومی کشورها شناخته می شود و دولتها برای پیشبرد اهداف و منافع بین المللی شان از آن استفاده می کنند. بر این اساس به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، رفع تعلیق فدراسیون جودو بارقه های امید را در بین ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته روشن کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
رفع تعلیق فدراسیون جودو بارقه های امید را در بین ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته روشن کرد

مرتضی محمودوند با اشاره به رفع تعلیق دوساله فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران به پانا گفت: امروزه جایگاه ورزش به عنوان یکی از منابع قدرت نرم و وسیله ای برای ارتقاء دیپلماسی عمومی کشورها بر کسی پوشیده نیست و دولت ها و کشورها همواره برای پیشبرد اهداف و منافع بین المللی شان نگاهی ویژه به ورزش دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: از طرق مختلف کشورمان از این ظرفیت عظیم محروم شده و حضور بین المللی جوانان کشورمان در رشته های مختلف ورزشی کمرنگ شده است.

محمودوند ادامه داد: دشمنان به خوبی اطلاع دارند که جوانان با استعداد کشورمان چگونه قله های پیروزی را در رشته های مختلف ورزشی یکی پس از دیگری فتح می کنند و برای کشورشان افتخارآفرینی می کنند.

عضو اتحادیه بین المجالس جهانی با اشاره به کار شکنی ها و لابی گری های رژیم صهیونیستی برای تعلیق ظالمانه و ناعادلانه دو ساله فدراسیون جودو کشور افزود: وظیفه اصلی همه مسئولان کشور خصوصا وزارت ورزش و جوانان این است که موانع حضور جوانان در مسابقات بین المللی را رفع کنند زیرا تک تک ورزشکاران در خارج از کشور سفیران فرهنگی این مرز و بوم هستند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تلاش های فدراسیون جودو برای رفع موانع حضور ورزشکاران و پیشکسوتان کشورمان در مسابقات بین المللی جودو و رفع تعلیق فدارسیون جودو کشور در دادگاه CAS حرکتی ستودنی است که بارقه امید را در بین ورزشکارن و پیشکسوتان این رشته روشن کرد.

محمودوند در پایان گفت: بنده به نوبه خود ضمن تبریک این پیروزی به جامعه ورزشکاران و پیشکسوتان جودو کشور، از زحمات وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون جودو، خصوصا برادر عزیزم آقای میر اسماعیلی تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار